قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55au8000 در بانه
خرید تلویزیون و لوازم خانگی از بانه
قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55au8000 در بانه
یک شنبه 10 بهمن 1400 ساعت 13:27 | بازدید : 25 | نویسنده : برزان | ( نظرات )

سازندگان تلویزیون کریستال سامسونگ 55AU8000 تمام تلاش خود را کرده اند که این تلویزیون از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی که در این مدل پیاده سازی شده است تا حدود بسیار زیادی توانسته اند به مقصود خود برسند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله میباشد و همچنین با استفاده از دو بلندگوی خود قادر است توان صوتی ۲۰ وات را در خروجی تولید کند.

یکی از راهکارهای بسیار خوبی که طراحان این مدل برای حذف نویز های موجود در صدا از آن استفاده کردند استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus می باشد استفاده از این فناوری باعث شده است تا کیفیت صدای این تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. همچنین تی وی سامسونگ 55AU8000 قادر است با توجه به محتوای پخش شده از تلویزیون، صدای پخش شده از آن را با توجه محتوی و ژانر در حال پخش به صورت اتوماتیک و خودکار تنظیم کند.

همچنین در صورتیکه تمایل داشتید میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی ساندبار نمایید و درصورت این کار در تلویزیون سری 8 سامسونگ 55AU8000 از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است که می تواند صدای پخش شده از تلویزیون و ساندبار را با یکدیگر هماهنگ کند و در نتیجه صدای تلویزیون و سیستم صوتی به صورت هم زمان پخش خواهد شد.

همچنین با استفاده از فناوری Bluetooth Audio  شما قادر خواهید بود که آهنگ مورد علاقه تان را از طریق بلوتوث در تلویزیون پخش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. با استفاده از تکنولوژی Multiroom Link می توان چندین دستگاه مختلف را از طریق اتصال بی‌ سیم یا وای فای به هم متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش کرد. تمامی این امکانات در ال ای دی سامسونگ 55AU8000 یک محصول ویژه را به ارمغان آورده است. در این صفحه امکان مشاهده قیمت ال ای دی سامسونگ 55AU8000 فراهم شده است تا در صورت تمایل به خرید مستقیم از بانه با بهترین قیمت، آن را سفارش دهید. اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که به دنبال ویژگی های گیمینگ در تلویزیون هستید و کیفیت تصویر این تلویزیون شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ 55AU9000 بروید. در صورتی که می خواهید هزینه کمتری بپردازید و به دنبال تلویزیون ارزن قیمت هستید، می توانید به تلویزیون سامسونگ 55AU7000 در دوزین کالا نگاهی بیاندازید



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی دوزین کالا و آدرس dozinkala97.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 26
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 52
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 198
:: بازدید کلی : 837